Thursday, July 3, 2008

Sai siis eelmise aasta sügisel soetatud endale auto. Kui ma ei eksi, siis oli see oktoobrikuu. Siiamaani seisis auto lihtsalt kuuri all ning ootas oma järge. Tundub, et nüüd siis on see järg jõudnud siiski tema kätte. Oli ka juba aeg.
Juuli kuu juba kord on selline, kus on natuke rohkem aega sellega tegeleda, mis edaspidi saab, ei ole teada, tõenäoliselt tekib suur-suur ajapuudus. Aga noh, nagu mu hea sõber ütles, et kui huvi on, siis võib seda ju terve elu teha. :)



Siin on hetkel nüüd näha, millisena ma selle auto ostsin ning mis seisus ta on enne minu endapoolset lahtivõtmist. Seda oli hakatud juba harutama, eesmärgiga kere korda teha, sest nagu ma aru sain, oli ta sõitev masin ning mootor pidavat olema töökorras. Kõik jupid, mis siit piltide pealt puudu on, on mul siiski olemas, niiet selliste suuremade detailidega probleeme pole, siiski küllaga väiksemaid detaile on puudu, olen avastanud.

Selle blogi mõte on kajastada pildimaterjalina + seletava tekstina minu projekti käekäiku. Ehk siis kellel huvi on, saab jälgida, kuhu maale ma oma taastamistöödega jõudnud olen. Kõikidest senitehtud piltidest on ka ülevaade aadressil http://picasaweb.google.com/tobre6/PRnikaProjekt kus ma siis üritan hoida kogu aeg mingit hetkeseisu.
Posted by Picasa

No comments: