Sellel nädalavahetusel hakkas siis käigujasti ja tagasilla puhastus. Eriti palju ei olnud aega teha, sest paralleelselt käib viljakuivati ehitus, kuid siiski suht normaalselt sai tehtud.
Tellisin täitsa proovimõttes endale väikse liivapritsi püstoli. Sellise, mis võtab liiva ämbrist. Kompressor annab 8 bari välja küll, nagu selle jaoks vaja on, kuid no ma ei tea, asi siiski ei töötanud. Püsivalt ehk tõesti oli natuke vähem kui 8 bari, aga no seda mastiksikihti ta ikka eemaldada ei suutnud. Kui kruvikeerajaga selle eemaldasin, siis värvi võttis jah ilusti maha. Muidugi mugavam oli küll igasugustest uuretest mustus kätte saada. Kuid peaks siiski proovima suurema kompressoriga, äkki siiski minu oma jäi lahjaks. Lõpuks tulemuseks oli see, et 50 kg liiva oli lastud, käigukasti ülemine ots oli ainult puhas ja minul oli liiva kõik kõrvad, silmad ja juuksed paksult täis.
Lõpp oli siiski selline, et pidi reelika otsas käiva terasharjaga ülejäänud osa puhtaks laskma, mis iseenesest ei olnudki teab mis aeganõudev töö. Kahjuks ainult iga nurgatagust see ei võtnud, ning viimase lihvi pidi ikka kruvikeeraja otsaga tegema.
Aga krunditud ta sai. Pooltelgedele sai isegi roostekrunt peale lastud.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment